Subject: Re: Eelteavitus
From: Segesment OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 09:00:00 +0300

Tere

Muutus elektrikatkestuse aeg.

Katkestuse aeg: 03.08 kell 10.00-14.00.

Täpsema info saadab Elektrilevi

Lugupidamisega

Margus Saul

Segesment OÜ

56 159 195

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.metsahooldus24.ee/> http://www.metsahooldus24.ee/

Kontakt Segesment OÜ (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 18. juuli 2024 kell 11:58:

Maanteevalgustus Transpordiamet

Tere

Teostame liinikoridori hooldustöid ning teie kinnistuga seotud liinil on 
ohtlik olukord, mis nõuab elektrikatkestust. Mille käigus eemaldame ohtlikud 
oksad ning puud.
Elektrikatkestus toimub liinil KOSE 110/35/10 KUIVAJÕE: KOS 10 kV Pauli HL 
M10-12

Katkestuse aeg: 30.07 kell 10.00-14.00.

Täpsema info saadab Elektrilevi

Lugupidamisega

Margus Saul

Segesment OÜ

56 159 195

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.metsahooldus24.ee/> http://www.metsahooldus24.ee/